Hakushaku to Yousei


.

Dragă Ria! Voi scrie când voi găsi timp să visez. LEC-ul m-a distrus! SPO…SPC…

Parcă m-am întors la liceu şi trebuie să învăţ SAP, SOP, SIP, SEP (Nu mă certaţi dacă le-am măcelărit numele)

Azi pur şi simplu nu pot să nu fac un post special pentru Hakushaku to Yousei.

E nou, e full de Bishies şi o pisică tare vorbăreaţă. Dar pe noi ne interesează doar băieţii de aici....Kehe! *mad otaku girl grin*

Totul se întâmplă în Anglia Victoriană, o avem de Lidia de 17 ani, numită şi Fairy Doctor şi un harem de barbaţi Hababa! Ce fac ei? Caută o sabie.

Pentru mai multe detalii, uitaţi-vă singure.

E un serial de care am nevoie după o zi de Facultate.

And hands off, Raven e al meu! SHOTACON FOR LIFE!


Şi are cel mai tare Ending din câte am văzut! Naked men, ok…Half Naked *grin*, in bed! *grin grin*


Edgar J. C. Ashenbert! The main male!

De cum l-am văzut blond m-am gândit la Tamaki din Ouran! I iz not the only one! I’ve been asking around.



Raven! E un fel de demon...ummm^_^. I like demon guys! I repeat! HE IS MINE *muhahaha*


Kelpie! Nu am nici cea mai vagă idée cine este el…încă. Arată bine! Sper că nu este rău!


Şi aşa se termină! Insert self in place of Lidia. Eram mai interesată dacă era Raven.



A.M. Bells


One Response to “Hakushaku to Yousei”

  1. Lestie says:

    hah.astia da "barbati bine" :))in my opinion,endingul asta e cam disturbing.ma face sa-l tot astept,si sa nu mai fi uatenta la anime