Clannad


.



Odată, am refuzat complet să mă uit la acest serial. Iar azi am ajuns la ultimul episod al sezonului doi şi plâng de parcă mi-am pierdut primul născut.
Am petrecut zile întregi cu inima la gură gândindu-mă ce va urma în episodul următor, plângând când lucrurile deveneau prea triste…sau prea fericite.
Am cântat ca o apucată Dango, mi-am personalizat calculatorul în tema Clannad, telefonul mobil, am intrat în adevărate războaie on-line pentru al apăra pe Tomoya de cei care ziceau că merită toate pirderile suferite.




Ce am sa le spun acum? Ninaninanina, şi mă strâmb la voi, pentru că totul s-a terminat cu bine şi e fericit cu copilul şi soţia lui.



Gândurile mele despre
GRAFICĂ
În ceea ce priveşte grafica îi dau un mare 10 cu felicitări. Nu am mai văzut o grafică atât de bună de la filmele lui Makoto Shinkai. Totul a fost perfect şi este perfect, mai ales că îţi dă un sentiment de realitate (în afară de momentele când Kyo sparge pereţi cu dicţionare…fizic imposibil).

POVESTE
Nu poţi să crezi măcar o secundă că un anime de la Key ar avea o poveste banală. O poveste care la final să te lase cu gândul “So what?”. La fel ca şi celelalte anime-urile de la Key, Clannad are ceva ce te marchează ( Shut it voi cei care ziceţi că “desenele” sunt pentru copii şi nu au nici un sens).
Mă gândesc serios să mă uit şi la Kanon acum! ^_^

ÎNCEPUT
Clannad a început ca un anime tipic Harem ( motiv pentru care refuzam să mă uit). Mare mi-a fost surprinderea şi bucuria când am văzut că nu este chiar aşa. Da, păstrează acel vibe de harem prin prezenţa fetelor, dar în acelaşi timp se depărtează de acesta prin faptul că Tomoya este evident ataşat numai, şi numai de Nagisa. Iar comedia e absolut criminală.

SFÂRŞITUL

După ce treci printr-un sezon în care efectiv cazi de pe scaun de râs ajungi în sezonul ~After Story~ în care efectiv toţi banii tăi se duc pe serveţele şi batiste. Şi te întrebi unde a greşit Tomoya ca să treacă prin atâtea. (Ceea ce a iscat şi cele mai multe dispute pe internet)



Acum Spoiler ( oki, mai de sus era spoiler …mă rog) – Totul se termină cu bine…SHOCKER O_O cunoscând istoria de dramatici a celor de la Key >.<. Oricum plângi din cauza uşurării că totul s-a terminat cu bine.


END PART 1
(Hehe! Nu pot termina cu un singur post! Revenim cu MORE CLANNAD after the brake)

A.M. BELLS ^_^